Μαθηματικά Α' Δημοτικού
Ενότητα 7 : Πρόσθεση και ανάλυση αριθμών μέχρι το 5
Μαθηματικός στόχος: Οι μαθητές μου να εξασκηθούν στην πρόσθεση.
Στόχος προς την θεματική: Θέλω να αναδείξω το θέμα του εθελοντισμού, να κάνουμε συζήτηση πάνω σε αυτό και να ακούσω την γνώμη των μαθητών μου. Ελπίζω μέσα από αυτό τον τρόπο να κατανοήσουν οι μαθητές καλύτερα την πράξη της πρόσθεσης και να ευαισθητοποιηθούν πάνω σε ένα τόσο ενδιαφέρον θέμα.
Δραστηριότητα: Μια ηλιόλουστη Κυριακή μαζεύτηκαν εθελοντές από διάφορα μέρη για να καθαρίσουν παραλίες του Πειραιά. Στην αρχή είχαν μαζευτεί 10 άτομα στην συνέχεια όμως ήρθαν άλλοι 5 εθελοντές. Πόσοι ήταν συνολικά οι εθελοντές ;
Μαθηματικά δ δημοτικού: κεφάλαιο 12 διαιρώ με διάφορους τρόπους.
Μαθηματικός στόχος να εξασκηθούν οι μαθητές στην αφαίρεση.
Στόχος προς την θεματική: Θα σταθούμε στις συνθήκες ζωής στις τριτοκοσμικές χώρες όπου οι συνθήκες ζωής είναι πάρα πολύ δύσκολες και πολλά από τα αγαθά που θεωρούμε εμείς απαραίτητα για αυτούς είναι ήδη πολυτέλειας. Θα μιλήσω λοιπόν για αυτό το χάσμα με στόχο να ευαισθητοποιήσω τα παιδιά πάνω στο ζήτημα την πείνας και την φτώχειας σε αυτές τις χώρες.
Δραστηριότητα: Σε μία αποστολή εθελοντών στην Ουγκάντα μοιράστηκαν 50 δωράκια στα παιδιά. Ο αριθμός των οποίων ανερχόταν σε 10 . Πόσα δωράκια πήρε το κάθε παιδί;
Μαθηματικά ΣΤ δημοτικού: Ανάλογα ποσά
Μαθηματικός στόχος: Να μάθουν να λύνουν προβλήματα Ανάλογων ποσών
Στόχος προς την θεματική : Στόχος και εδώ είναι η ευαισθητοποίηση πάνω στο θέμα της λειψυδρίας των παιδιών στις τριτοκοσμικές χώρες. Ένα τόσο αναγκαίο αλλά και απαραίτητο για εμάς αγαθό για κάποιες χώρες αποτελεί είδος πολυτέλειας καθώς μεγάλο ποσοστό των παιδιών πεθαίνει από την έλλειψη του κάθε χρόνο.
Δραστηριότητα: Εάν 150 εθελοντές έδωσαν σε παιδάκια που το χρειάζονταν 1000 λίτρα νερό .Τότε οι 250 εθελοντές ποσό νερό μοίρασαν;
πολύ ωραία η δουλειά που έκανες με πολύ ωραίες και στοχευμένες δραστηριότητες που κινητοποιούν τους μαθητές όσον αφορά την θεματική σου . και παλι συγχαρητηρια.
ΑπάντησηΔιαγραφή